Comanda produselor şi plata produselor

Clientul va putea comanda produse şi/sau servicii, pe site-ul alfemo.ro prin adăugarea acestora în coşul de cumpărături. După adăugarea în coş a tuturor produselor dorite, se va finaliza comanda, totodată alegându-se modalitatea de plată dorită. Odată adăugat în coşul de cumpărături un produs, acesta este disponibil pentru achiziţie în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta.

În coşul de cumpărături clientul poate schimba cantitatea produselor dorite sau chiar să renunţe la un produs, putând vedea produsele sale, însoţite de fotografii, preţul unitar şi preţul final. Adăugarea unui produs în coşul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea comenzii, implicit nici rezervarea automată a produsului.

După plasarea comenzii pe site, confirmarea şi acceptarea comenzii se face prin poşta electronică, la adresa de e-mail a clientului specificată în formularul de comandă, în limita stocului disponibil.

În cazul in care produsul nu se află în stoc, ALFEMO va comunica acest fapt clientului în cel mai scurt timp posibil, fie prin poşta electronică, fie telefonic, la numărul de telefon care apare înregistrat la plasarea comenzii; totodată clientul va fi informat şi de condiţiile şi intervalul de timp în care produsul poate fi livrat.

Plata cu cardul prin PlatiOnline

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.

Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

O comandă poate fi anulată din următoarele motive:

În cazul plaţii online, neacceptarea de către banca emitentă a cardului clientului, a tranzacţiei de plată;
Tot in cazul plăţii online, neacceptarea tranzacţiei de către procesorul de plăţi securizate prin card, agreat de către ALFEMO;
Datele furnizate de către client la inregistrarea pe site, sunt incomplete şi/sau incorecte;
Comanda este returnată;
Produsele comandate nu mai sunt disponibile, iar clientul nu doreşte înlocuirea acestora cu produse similare;

Orice modificare a comenzii, dupa plasarea şi acceptarea acesteia, fie că este vorba de adăugarea unor noi produse, sau schimbarea datelor de facturare şi/sau livrare, se va comunica în scris prin intermediul poştei electronice sau telefonic, în timpul programului de lucru. Modificarea comenzii, în sensul anulării acesteia, se va face exclusiv electronic.