FAQ

Citind aceste întrebări și răspunsuri, veți avea o imagine mai clară asupra serviciilor noastre.

Ce condiții de garanție beneficiază produsele Moselli?

Produsele Moselli beneficiază de condiții de garanție conforme cu legislația în vigoare și politicile comerciale ale producătorilor. Garanția este valabilă în situația defectării unui produs aflat în perioada de garanție, iar cumpărătorul trebuie să prezinte produsul defect însoțit de certificatul de garanție emis de producător.

Ce nu este acoperit de garanție?

Nu fac obiectul garanției produsele aflate în situații cum ar fi depozitarea sau asamblarea incorectă, folosirea inadecvată, alterarea sau curățarea prin metode improprii sau cu substanțe neadecvate. Uzura normală, tăieturile, incendierea, deteriorarea, furtul, decolorarea, vopsirea sau alte deteriorări enumerate în detaliu în termenii de garanție nu sunt acoperite.

Cât durează procesul de soluționare a unei solicitări în baza garanției?

Soluționarea solicitărilor în baza garanției poate dura pana la 45 de zile, acest termen fiind influențat de disponibilitatea în stoc a produsului și termenul de livrare pentru piesele de schimb de la furnizor.

Ce certificări de siguranță au articolele MOSELLI?

Toate articolele de mobilier sunt certificate la nivel mondial GS și TUV, conform normelor de cea mai înaltă calitate. Certificările garantează siguranța produselor și a mărcii de calitate veritabilă. Articolele destinate copiilor sunt, de asemenea, certificate EO, iar în Turcia, acreditarea este acordată de către Sweden TSE.

Cum se aliniază mobilele MOSELLI cu trendurile mondiale?

Mobila, indiferent dacă vorbim despre camerele pentru adulți sau dormitoarele pentru copii, este aliniată celor mai noi trenduri din întreaga lume. Fiecare cameră pentru copii oferă o varietate de culori, texturi, forme, modele, desene și idei funcționale.

Care este perioada de acoperire a garanției pentru articolele de mobilă ALFEMO?

Toate articolele de mobilă MOSELLI beneficiază de 2 ani de service gratuit și 10 ani pentru piesele de schimb. Cu sistemele de coduri de bare și autocolantul de pe fiecare produs, se poate analiza fiecare etapă a producției.

Care sunt condițiile de soluționare a garanției?

Condițiile de garanție au ca scop repararea sau înlocuirea fără costuri suplimentare a unui produs în caz de lipsă de conformitate, defect de fabricație sau material, cu condiția ca produsul să fi fost utilizat în mod obișnuit și în condiții normale, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat.

Cum pot face o reclamație în baza garanției?

Toate reclamațiile se fac în scris la adresa de e-mail: contact@alfemo.ro. Echipa noastră va lua legătura cu dvs. în cel mai scurt timp posibil.

Cum este asigurată siguranța copiilor în cazul mobilei destinate lor?

Siguranța pentru bebeluși și copii este prioritatea noastră! Fiecare articol de mobilier pentru camerele copiilor este proiectat și certificat pentru a asigura un mediu sigur și sănătos pentru cei mici.

Frequently Asked Questions

Got more questions? don’t hesitate to contact us

Fii la curent cu ultimele noutăți și oferte!

Cele mai vândute:

Coș de cumpărături 0

RECENTLY VIEWED 0