Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este trimiterea unui email la adresa comenzi@alfemo.ro sau contact@alfemo.ro in care sa ne specificati motivul pentru care doriti returnarea produsului cat si numarul de comanda sau de factura.

Returnarea produselor se poate face in termen de 5 zile de la primirea comenzii in baza unei notificari scrise.

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise la: comenzi@alfemo.ro sau contact@alfemo.ro in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca nu se poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Produsele care au fost montate si sunt conforme specificațiilor producătorului, nu pot fi returnate.

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.